faq

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

 خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

بله، به منوی فروشگاه رفته و محصول خود را از آنجا سفارش دهید. محصولات قابل ارسال در فروشگاه می باشند.

شما از طریق عضویت در سایت و شبکه های اجتماعی داده شده در سایت و همچنین عضویت در خبرنامه از تخفیف ها باخبر شوید.

لینک های دانلود شش ماه اعتبار دارند و پس از مراجعه به پنل کابری میتوانید سفارشات خود را مشاهده نمایید.

در ابتدا از سرعت اینترنت خود مطمين شوید، صفحه خود را رفرش نمایید. برای دانلود راحتتر از نرم افزار IDM (اینترنت دانلود منیجر) استفاده کنید. باز اگر درست نشد به ما از طریق تیکت یا تماس اطلاع دهید.

خیر. به دلیل تعداد زیاد محصولات این امکان وجود ندارد. میتوانید نظرات خود را در زیر محصول بگذارید.

شما باید حجم فایلهای دریافت شده را با فایل های ارایه شده از سایت مقایسه نمایید.

برای دیدن فایل های رایگان باید ابتدا عضو سایت شوید.

برای تدریس لطفا به منوی درخواست همکاری رفته، مشخصات و رزومه خود را ارسال نمایید.